Tervetuloa!
Toiseen käyttöön tarkoitettujen sohvien ja sänkyjen myynnissä asiakastyytyväisyys on etusijallamme.
Kuitenkin tietyissä tilanteissa saattaa olla tarpeen tehdä tuotepalautus.
Tässä on palautuskäytäntömme:
Palautusehdot:
Palautus tulee tehdä 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun tuote on vastaanotettu.
Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa, käyttämätön ja puhdistettu.
Sohvat ja sängyt sekä muut tekstiilituotteet tulee palauttaa noudattaen hygieniasääntöjä.
Palautusprosessi:
Voit tehdä palautuspyynnön verkkosivustomme kautta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Palautuspyyntösi käsitellään ja otamme sinuun yhteyttä.
Hyväksytyn palautuspyynnön tapauksessa saat tarvittavat ohjeet ennen kuin lähetät tuotteen meille.
Palautuskulut:
Palautukseen liittyvät kuljetus- ja postikulut ovat asiakkaan vastuulla, mutta viallisten tai virheellisten tuotteiden tapauksessa nämä kulut korvataan meidän toimestamme.
Palautusprosessi:
Palautettavat tuotteet tulee lähettää alkuperäispakkauksessaan ja mahdollisten lisävarusteiden kanssa, samassa kunnossa kuin ne vastaanotettiin.
Kun tuote on saapunut varastoomme, hyvitysprosessi käynnistyy. Hyvityksen näkyminen tililläsi voi kestää pankistasi riippuen.
Palautusehdot:
Henkilökohtaisen käytön vuoksi hygieniasääntöjä rikkovia tuotteita ei voida palauttaa.
Erityistoiveiden mukaisesti valmistettujen tai muokattujen tuotteiden palautus ei ole mahdollista.
Ensimmäisen toimituskulut:
Jos ”ilmainen toimitus” -takuulla myydyt tuotteet palautetaan laillisen ajan kuluessa; Mikäli tuote palautetaan syytä ilmoittamatta, vaikka tuotteessa ei ole virhettä, laskemme ensimmäisen toimitusmaksun (ALV 0%) ja vähennämme tämän maksun palautussummasta. Koska ”ilmainen toimitus” -takuu riippuu kaupan voimassaolosta.