Tervetuloa!

Toiseen käyttöön tarkoitettujen sohvien ja sänkyjen myynnissä asiakastyytyväisyys on etusijallamme.
Kuitenkin tietyissä tilanteissa saattaa olla tarpeen tehdä tuotepalautus.
Tässä on palautuskäytäntömme:

Palautusehdot:

Palautus tulee tehdä 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun tuote on vastaanotettu.
Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa, käyttämätön ja puhdistettu.
Sohvat ja sängyt sekä muut tekstiilituotteet tulee palauttaa noudattaen hygieniasääntöjä.

Palautusprosessi:

Voit tehdä palautuspyynnön verkkosivustomme kautta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Palautuspyyntösi käsitellään ja otamme sinuun yhteyttä.
Hyväksytyn palautuspyynnön tapauksessa saat tarvittavat ohjeet ennen kuin lähetät tuotteen meille.

Palautuskulut:

Palautukseen liittyvät kuljetus- ja postikulut ovat asiakkaan vastuulla, mutta viallisten tai virheellisten tuotteiden tapauksessa nämä kulut korvataan meidän toimestamme.

Palautusprosessi:

Palautettavat tuotteet tulee lähettää alkuperäispakkauksessaan ja mahdollisten lisävarusteiden kanssa, samassa kunnossa kuin ne vastaanotettiin.
Kun tuote on saapunut varastoomme, hyvitysprosessi käynnistyy. Hyvityksen näkyminen tililläsi voi kestää pankistasi riippuen.

Tuotteen varaus:

Varausmaksu tuotetta kohden vuodelle 2025 on 70 euroa (ALV 0%) . Jos tuote ostetaan ja peruutetaan välittömästi, koko summa palautetaan. Jos yli 1 päivä on kulunut ja ostossopimus puretaan, vähennetään “varausmaksu” 70 euroa (ALV 0%)  vuodelle 2025. Yli viikon kestävien kodin kalusteiden varausten peruutuksista peritään lisäksi 30 euron (ALV 0%)  varastointimaksu.

Koska meillä on vain yksi jokaisesta tuotteesta. Kun kauppa on tehty, poistamme tuotteen myynnistä ja siirrämme sen varausvaiheeseen.

Palautusehdot:

Henkilökohtaisen käytön vuoksi hygieniasääntöjä rikkovia tuotteita ei voida palauttaa.
Erityistoiveiden mukaisesti valmistettujen tai muokattujen tuotteiden palautus ei ole mahdollista.

Ensimmäisen toimituskulut:

Jos “ilmainen toimitus” -takuulla myydyt tuotteet palautetaan laillisen ajan kuluessa; Mikäli tuote palautetaan syytä ilmoittamatta, vaikka tuotteessa ei ole virhettä, laskemme ensimmäisen toimitusmaksun (ALV 0%) ja vähennämme tämän maksun palautussummasta. Koska “ilmainen toimitus” -takuu riippuu kaupan voimassaolosta.

Saarelle toimitus:
“Vaikka tarjoamme ilmaisen toimituksen Helsingin, Espoon ja Vantaan alueella, tähän voi joissakin tapauksissa olla poikkeuksia. Esimerkiksi mainituilla alueilla sijaitseville saarille toimitettaessa mahdolliset merikuljetuksesta aiheutuvat lisäkustannukset ovat asiakkaan vastuulla.